perjantai 6. helmikuuta 2009

Valokuvaamisesta


Joskus olin hyvinkin innostunut valokuvaamisesta. Olen käynyt muutaman kurssin perinteisten mustavalkoisten valokuvien tekemisestä. Olen kuvannut paljon sen jälkeen kun 11-vuotiaana sain oman kameran. Kuvasin kaikenlaista, perhettä ja koulussa kavereita. Välillä kuvasin vähemmän, mutta lasten synnyttyä innostuin kuvaamisesta taas enemmän. Pari vuotta sitten ostin itselleni digikameran ja tietokoneen kovalevy on täyttynyt erilaisista kuvista. Parhaimmat otokset olen teettänyt paperikuviksi. Olen halunnut opetella kuvankäsittelyä, mutta en ole saanut aikaiseksi perehtyä siihen syvemmin. Tänään oli ulkona hieno sää, mutta en saanut itseäni ulos. Huomasin myös, että kamera on ollut joulusta saakka ilman virtaa. Laitoin kameran akun lataukseen ja päätin jatkaa kuvaamista ahkerammin kuin viime aikoina. Jospa tälläinen mieleinen tekeminen piristäisi mieltä muutenkin. Voisin sitten joskus laittaa joitakin kuvia tännekin.
Kuvan enkeli on Tampereen Kalevankankaan hautausmaalta.

Ei kommentteja: