perjantai 1. toukokuuta 2009

Tauolta

Jostain syystä olen ollut kirjoittamatta jonkun aikaa. On kuin ei olisi ollut mitään sanottavaa kenellekään. Ja kun on jonkun aikaa kirjoittamatta alkaa aloittaminen tuntua aina vain vaikeammalle. Sanat on kerta kaikkisesti olleet kateissa. Yritän verrytellä pikkuhiljaa.

Mitä sitten olen tehnyt? Olen viettänyt tavanomaista hiljaiseloa. Vanhemmalla pojallakin oli synttärit. Olen ollut kaksi jaksoa työkykyä elvyttävällä kurssilla, mikä on ollut mielenkiintoista ja kivaa. Olen välillä uppoutunut lukemaan intensiivisesti, mitä en pahimman masennusajan aikana pystynyt tekemään.

Tänään on vappupäivä. On aurinkoista ja lämmintä. Kävimme yhdessä poikien kanssa kaupungilla ihmettelemässä vappuhulinoita. Eilen grillasimme ensimmäisen kerran tänä vuonna. Elämä näyttää vaihteeksi ihan mukavalta.

Ei kommentteja: