keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Joulunalusaikaa

Joulu lähestyy ja minä olen kadottanut joulumieleni. Suoritan jotenkin konemaisesti joulunodotukseen liittyviä kuvioita. Aikaa tuntuu olevan kaikkeen liian vähän. Kirjoittamiseenkaan ei tunnu jäävän aikaa. Jos mulla edes löytyisi sanoja. Tekemistä on kuitenkin ollut ihan oikeasti paljon, mutta nyt alkaa hieman helpottaa.

Urasuunnittelukurssi loppui viime viikkoon. Kaikkinensa oli hyvä kurssi. Hyödyllinenkin varmaan. En osaa sitä niin tarkkaan arvioida. Minua harmittaa etten silloin joskus vuosia sitten tullut käyneeksi tälläistä kurssia. Olisin voinut säästää itseäni muutamilta turhilta ja vääriltä ratkaisuilta. En tosin tiedä oliko näitä kursseja silloin, mutta kuitenkin.

Eilen olin nuoremman pojan koululla joulujuhlassa. Oli ihan hieno tilaisuus.

Ei kommentteja: